Privatsekretær døgnet rundt.

De færreste medarbejdere tilbringer hele arbejdsdagen ved skrivebordet. Det betyder, at det kan være et fuldtidsarbejde i sig selv at synkronisere indhold i kalenderen på pc, pda eller mobiltelefon, holde adressekartoteket opdateret på alle platforme, få kopi af alle relevante mails med sig ud, give kollegerne besked om, hvilke aftaler man har – og så er der alligevel altid noget, man glemmer…

Brug tiden på at skabe resultater.

En Hosted Exchange løsning fungerer som en udvidet privatsekretær, der sørger for opdatering, synkronisering og deling af data, så virksomhedens medarbejdere kan fokusere på at løse arbejdsopgaverne.

En Hosted Exchange løsning kræver kun internetforbindelse – så er der fuld adgang til e-mail og kalender fra pc, pda eller mobiltelefon.

Høj sikkerhed – lave etableringsomkostninger.

Hosted Exchange løsningen inkluderer virus- og spamfilter samt backup til server i vores sikrede datacenter, så virksomhedens mails kan gendannes i tilfælde af nedbrud eller lignende uheld.

Hosted Exchange kræver ingen investering i hardware og er en god løsning for især små og mellemstore virksomheder, der ønsker at få mest muligt ud af mailbox og kalender.

Specifikationer.

  • Synkronisering med Microsoft ActiveSync (iPhone, Windows Mobile, Adroid m.fl.)
  • Automatisk virusscanning,
  • Avanceret bayesian SPAM-filter,
  • Clustered Microsoft Exchange 2007 Enterprise Edition,
  • Telefon og e-mail support,

Deling af kalender og e-mail - Adgang fra mobile enheder - Inklusiv backup - Ingen etableringsomkostninger